Back to Reality. (and reality bites)

Assalamualaikum.

I arrived at campus around 415-20 pm. My shoulder hurts, my hands lenguh, my head spinning, and my chest hurts. I carried together with me backpack with laptop and two bags full of my daily clothes at Shah Alam. And these stuffs I carried is heavy meavy.. I felt almost want to collapse to the ground.

Sebelum balik, jamah laksam yang Ummi susah payah masak since aku teringin; (syukran ummi). Makan cket je sbb kononya taknak kotorkan mulut since aku pakai braces. Kalau dh melekat2 tu jenuh. I'll be standing in front of the sink selama 18 hari semata2 nak kumur. Oh other reason knp ambik cket je laksam tu sbb smbl belacan, (which is my favourite of all time) tggl cket. Ak ni jenis makan smbl belacan banjir satu pinggan. Xkesahla pedas mana cili tu. I still wouldn't care.

Now, rasa menyesal sbb tak makan banyak cket.. :'( hurm smpai bilik rasa mcm separuh mati.. Tgn lenguh, bahu sakit.. Perut pn mula bkeroncong balik.. Since Cookie time tu nak keluar, (she arrived around 800 am), pesanlah dkt dia KFC. Itupun bila dh makan, makan seketul je dgn whipped potato. Perut rasa xsedap.. So I stopped eating.

I'm supposed to start working on assignment Jurisprudence but I don't have a clue how to start. Besides I don't really understand what the question's trying to say.. Therefore, I skipped.. ={  Jadi kesimpulanya, esok time Inter. Law I will ask Ati.. =') I'm feeling a bit okay right now lepas sapu minyak angin. Kalau tak, I'll be coughing heavily non-stop.

He's otw to go back Subang sbb kerjanya dh mula esok. I miss him.. Rindu suasana raya..

Comments

Popular posts from this blog

Errr.. Hi.

Jumaat