Hati Kita Allah Yang Pegang

Banyak jgk benda yang aku suka dulu, sekarang aku dah tak suka dan tinggal terus.

Dah tak minum milo kotak

Dah tak minum air gas

Dah tak makan chocolate

Dah tak makan cheese cake

Kalau teringin je makan. Itupun dah sangat2 jarang teringin.

Milo kotak berenti secara tiba2. Tahu2 dah makan tahun tak minum. Dulu hari2 mesti kena beli.

Coke aku amalkan dari sekolah rendah. Membawak sampai menengah. Naik U, tau2 berenti.

Coklat pun sama. Lagi galok bila naik U, dapat duit PT, beli bar besar terus. Tau2 je dah tak makan.

Cheese cake sbb selalu sgt, dan Allah bagi rezeki mudah dapat makan, sudahnya terus tak lalu makan dah hehh.

Satu benda je aku tak pernah berenti makan dan masih favorite.

SUP.

Kau jangan tayang makanan tu, aku sorang tibai takpe.

Comments

Popular posts from this blog

Errr.. Hi.

Jumaat