Freaking employed.

I'm currently working at Watson store. Sape tak tau Watson tu ape mungkin boleh dilabel sebagai coklat dalam pembalut tggu ms naik cair atau bhs pasar nya katak bwh tempurung. Sebelum ni ramai yang pesan dkt aku, belajar rajin2, sgguh2 sbb kerja lagi susah dr belajar. Betul cakap orang2 tu. Aku rindu nak masuk belaja. Aku peduli ape, aku nak baca semua nota2 law smpai muntah. Freaking tired! Bila dh kerja mmg tak boleh main2. 

Tgg jwb belajar dgn kerja tak sama lalu2. Tapiii...since dlm retail business, Watson bayar lg mahal dr other retail store, jadi mulut aku zip, kerja jalan, menurut, angguk, yes kak, I'm comin!, thank you, do come again! Tu sahaja yang buat aku tahan. Aku cuma mintak allah bagi ketetapan hati sampai penghujung, tu shj. Actually aku dapat offer lg mahal dkt OU, but I passed. Aku tak pernah ada pengalaman kerja, tibe2 nak dapat jawatan tinggi mmg tak boleh lah.. So aku ambik offer Watson, mula dr bawah dulu jadi Sales coordinator. (Whatever that means.)


" Dunia hari ini adalah untuk orang yang rajin, bukan lagi untuk orang yang malas lagi selesa."

p/s: Someone owe me an explanation about his entry hari tu.
Dahlah tu, penat dol. Bagi aku rehat!

Comments

  1. babe, cmne n apply keje watson eh?just masuk tnye ad keje kosong ke cmne?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Errr.. Hi.

Jumaat