Hari di mana usaha dan jerih perihmu di hargai dan di julang tinggi.

Hari nie batch aku convo termasuklah kawan baik dan beberapa teman rapat aku yang lain. Aku tak convo la sbb aku extend satu semester. Aku gigih la pergi sbb kawan rapat aku yang convo. Mujur sehari sblm convo, demam nya dah kebah, kalau tak mmg tak pg convo tu. Aku sampai on time jgklah sbb Fakulti Undang2 faculty yang last dipanggil, Jadi aku sempatla tgk sorang2 nama kawan2 aku yang lain dipanggil. Adik perempuan aku pn br lepas convo jgk hari tu tapi tak dapat pg, dekat Perak sana nuh. Mak ayah aku jelah yang pegi..

Perasaan? Sebak. Terharu. Aku rasa meggeletar, rasa seram sejuk naik sampai ke kepala. Satu perasaan yang indah, tak boleh digambarkan dgn kata2. Aku nak nangis tapi jadahla kan aku nak menangis sorang2 tak bersabit bawah khemah tu. Aku tak masuk dlm dewan konvo sbb dh smpai lambat, sedor le diri ye dak. Takkan nak buat gile pegi penerajang plk pntu dewan smbil bkata, "Wait for me!!!!" Kang aku plk yang dapat penerajang kang. Huu

To my sister Aisyah, Atie, Zaza, Naim, Aida, Monaliza, Shimah, Kenly, Ijat, Sarah Syahira, Kak Milin, Jenis Intan (hehe), Ku Amir dan semua batch Fakulti Undang-Undang, sekalung TAHNIAH! I SALUTE YOU =)

 Bagi lah gambar se pam dua ye dak..


I'm proud of you Ti.. :')



Centre: Naim



Left: Qilah, Ati, Kenly, Ijat


Left: Mama, Monaliza, Ati, Ku Amir.




Left: Sarah

Aiseh gambar adik aku tak boleh plk upload, maleh dahlah aku nak buat 80 kali.. Itulah ceritanya orang bkonvo nie. After blood sweat and tears dipertaruhkan, kita diberi phargaan sejajar dgn usaha yang kita dah buat. Rasanya manis.. :') Tak gitu? 

*Insyallah..hujung tahun nie aku plk. Gittew. (Euw! sejak bila aku jenis ckp mcm tu. Kera.)

Comments

  1. thanx for coming ummu:)

    molek beno la mu dtg...pagi yang gelap jadi cerah dgn kehadiranmu...ngeh ngeh ngeh..

    ReplyDelete
  2. hai..aku kakak kau ke?hehehehehe

    ReplyDelete
  3. haha. gitewww...(cam kera) hahah.ngok ngek la ko. weh, tq smbg cite jim & jennifer..haha..xde kaitan ngan post ni. haha.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Errr.. Hi.

Jumaat