Surat terbuka untuk Jane.

Sem nie kita agak terpisah. Aku faham tuntutan kelas kamu, dengan kerja2 kamu lagi. Aku tau kamu penat. Makan pun tak tentu. Perasaan pun mungkin sdkt sbyk tganggu sbb beban2 kerja. Sungguhnya, aku simpati dan kalau boleh aku ingin turut galas beban mu itu. Contohnya kalau kamu xsempat nak fotostat nota, aku boleh tlg kamu, xpyh kamu bsusah payah nak ke Sec 2 tu mmndangkan kelas aku pun sikit je sem nie. 

Truth is aku rindu kamu. Aku rindu nak dengar cerita kamu smpai tlopong mulut aku. Aku rindu nak dengar kata2 semangat, kata2 bijak dr kamu. Aku rindu nak dgr gelak kuat kamu bila aku buat lawak dgn kamu. Aku rindu waktu kita buat gila dlm bus cakap kuat2 xpeduli org. (err...heheh). Kita dekat, tp masa tak banyak tluang bsama. It's sad isn't it. Xpelah yang, aku doakan allah beri ketabahan hati untuk kamu jalani LLb nie. Moga allah tiupkan semangat dan kekentalan hati dlm diri kamu sepertimana para2 Nabi dan sahabat2 terdahulu.



*Apa khabar kamu yang? Aku harap kamu berada dalam keamanan Allah selalu.

Comments

Popular posts from this blog

Errr.. Hi.

Jumaat