Wahai Penciptaku..permudahkan.

*Warning : Ini mungkin entry panjang. Mungkin.

Monday for me is full and compact with classes from 8 to 6. Aku tak biasa kelas smpai 6. Paling lewat kelas aku sampai pukul 4 je. Usually aku akan susun jadual supaya tak akan ada kelas pkl 6. Tak berdaya lalu2 nak ad kelas sampai pukul 6. Lemau rasanya. Tapi sem ni tak boleh tidak tak ada kelas pukul 6 jadi I have no choice but to endure the pain. (pain?pergi kelas je kot Ummu) Tapi penatlah! Jam otak aku kena fed dengan benda2 ilmiah yang berat dari pagi sampai petang. Selalu nya lepas habis kelas pkl 6 aku mmg xcakap banyak, terus terlantar atas katil macam baru balik dari mission kosovo.

Banyak benor benda yang nak kena urus. Ada je last minute perkara yang nak kena diuruskan. Tambah sem nie adik aku part 1 degree dekat sini, hal dia pun aku uruskan memandangkan dia baru nak baik dari sakit. Anyway xpelah tu tapi tak berkesudahan langsung workloadnya. Tak cerita lagi pasal test Family Law semalam.. Sumpah susah. Aku tak tau ape yang aku jawab. Hujah2 aku tak bernas langsung. Ntah ape law yang aku apply.. Tuhan.. sakit betul rasanya. Aku memang tak suka lah kalau aku dah study but last2, time test aku tak dapat jwb.. Inferior betul rasanya. Cis apehal pulak aku nak emo ni? Ha sudahlah. Luckily test Admin Trust postpone nextweek. (tak sudah lagi tu)

Minggu nie memang mggu kera.. Penat. Banyak kerja. Banyak benda nak fikir. Anyway, one of my friend's punya post dekat facebook really caught my attention.

" Untuk menjatuhkan FIRAUN abad 21(hosni mubarak) perlu melayang 4000 nyawa bahkan mgkin lbh ramai lg. mgkin ada yg dpt bintang Syuhada', sebahagian wira. mrk mati atas niat mereka masing2. sewaktu khomeini meruntuhkan kisra abad 20 ribuan nyawa jadi umpan peluru begitu juga pengorbanan "anak Indonesia" utk menumbangkanraja jawa pada penutup abad 20. Kotor pakaian dibasuh dgn sabun, kotor negara dibasuh dengan darah. "

Meremang part yang last tu. 

Comments

  1. that's 1 inspiring status.. tp ade jugak org islam condemn reformasi kt egypt, saying that memalukan org islam je. ni jns org yg pndai tp x cerdik

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Errr.. Hi.

Jumaat